İpsala SEO
Biliyorum, bunu söylemek yapmaktan daha kolay. Kaliteli içerik yazmanın kolay olmasını beklemiyordunuz, değil mi? İşte yardımcı olabilecek birkaç öneri: Hedef kitleniz hakkında yapabileceğiniz her şeyi öğrenmek için kişisel araştırma yapın. Bilgi ve çözüm aramalarını tetikleyen acı noktaları ve durumları ortaya çıkarın. Ve alıcılarının yolculuğunun her noktasında bilmek istediklerini öğrenin. Konunuzu ve SEO arama terimlerini Google’da arayın. Arama sonuçlarında en üst sıralarda yer alan sayfaları inceleyin. Bahsettiğim gibi, Google, arama yapanların ne istediğini anlamada çok iyidir ve bir nedenle bu sayfaları sıralamayı seçmiştir. İnsanların belirli bir terimi aradıklarında ne bekledikleri hakkında çok şey öğrenebilirsiniz. Daha sonra, aşağıda açıklanan diğer öğeleri kullanarak diğer sayfalardan daha iyi nasıl yapılacağını bulmanız gerekir. kaliteli içeriğin “otoritesi” vardır 2. Kaliteli içeriğin “otoritesi” vardır Google son zamanlarda içerik sıralamasında güvenilirliğe veya “otoriteye” olan vurguyu artırmıştır. Algoritma, içerik yazarının ve genel olarak web sitesi alanının konuyla ilgili uzmanlığa sahip olduğuna dair kanıt arıyor gibi görünüyor. Bunu yaptıklarında, içerik okuyucu için daha doğru ve yararlı olma eğilimindedir. SEO içerik yazımı için bu ne anlama geliyor? Web sitenizin konusu ve amacı ile yakından ilgili konulara odaklanın. Bu, bir HVAC web sitesinde ara sıra futbolla ilgili eğlenceli bir blog yazısı yazamayacağınız anlamına gelmez (evet bunu yaptım). Ancak bu içeriğin sıralanmasını sağlamakta daha zorlanacaksınız.