thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan sosyal ağlara ve dizbedenü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca akım ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı olgunlaşmak dâhilin en geniş kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının tafsilatlı izahatını dunda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en müzelik ve en esen malum sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli alıcı yolculuğu bağlantı noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak dâhilin sınıflandırır ve en sonunda onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni hileırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, alıcı temeları hikayeleri, örnek olay incelemelerine bağlanaklar ve uran özetler evet da iş özetleri üzerine marifet dâhilerebilir. E-postalarınızın hemen silinmek adına açılmasını ve okunmasını uydurmak dâhilin fehamet bahşetmek ciddi önem taşır. Kişiye özel dâhilerik ve rağbet çekici teklifler iştirakı artırmak konusunda çok işe yarar. E-posta ile pazarlama hem sanat hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve rağbet çekici olmalıdır. Bununla yanında çok sayıda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir balans bina etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en sarplü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. âlem ve muayene dâhilin video izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda dü milyarı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B kameraları hem de B2C tüketicileri satın gelgel kararlarını video yardımıyla veriyor. Video pazarlama bellik ayrımındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını artırır. Blog derunğine gömülü videolar, B2B ve B2C dâhilerik pazarlama stratejilerinin senelerdir ibik taşı konumunda. Video kırışmak, derunğinizi daha fazla insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü doğrultu sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim araçları yayınlarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşferment isteklendirme edin. Videolarınız endamsız ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği rağbet çekici şekilde bahşetmek çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal iletişim araçları, belirli bir nişangâh kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız ilişkilantı kurmanın harika bir yoludur. Ne sosyal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize mecburdır. Facebook hala dünyanın en yüce sosyal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B kameraları beyninde hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın ahiz döngüsünün er aşamalarında B2B kameraları ile ilişkilantı bina etmek dâhilin harika bir önem. Her sosyal iletişim araçları platformu farklı dâhilerik türlerine malik olsa da bütünü berenarı video/tasvir odaklıdır. Bu nedenle dâhilerik oluştururken bunları sosyal iletişim araçları üzerinden nite talan etmek istediğinizi her dem basar önünde bulundurun ve buna bakılırsa kodifikasyon yapın. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği dâhilin, pazarlamacılar var olan her platformdan en esen şekilde sebeplenmek dâhilin sayısal pazarlama taktiklerini daimî uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce mevcut değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha fazla deli dolu kullanıcıevet malik. Kısaca mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanında endamsız ileti, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Lakin sosyal medyada başüstüneğu üzere mesajlar endamsız ve öz olursa yüksek hale hasılat. Pazarlama ekipleri, sadece metanetli dâhileren endamsız ileti hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif dâhilerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak teşhisr. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece rağbet çekici olur, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Ancak, derunğiniz nişangâh kitlenizin ammaç ve rağbet meydanı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme dâhilin fehamet sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, marifet görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metanetli mesajları, reklamlar, sav bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal kol kartları üzere dâhilerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün dâhileriklerinizde tutarlı bir titrem ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi derunğini (saz sayfaları, bloglar vb.) optimize değer. Böylece, taharri sonuçlarında daha erdemli sıralarda ve daha pıtrak görülür, derunğinize yoğunluk artışı katkısızlanır. İyi SEO payanları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna mecburdır. Web derunğinizde esen fasılaştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha fazla sözcükten oluşan ifadeler) çalıştırmak SEO’nuzu daha esen hale getirir, yoğunluk ve devirtürme konusunda daha erdemli payanlar katkısızlar. Güçlü itibarlı üçüncü doğrultu sayfalardan örgensel bağlanaklar örtmek da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri derunğinize yönlendirmenin bir öteki yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belirli bir bağlanakya gelen her tıklama dâhilin ödeme yapılır. Kontrol motorları ve çoğu sosyal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin dâhilerik rahatışlarında görüntülenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), yüce hasiyet yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Muayyen anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (metanetli) ve ilişkilantı göstermesi dâhilin taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, ekseriyetle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla bildirişim kurduğu ilk bağlantı noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, bütün sayısal varlıkları tutarlı bellik çhileışmasıyla teşhistabilir. Başkaca web sitenizi taharri motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme oranını (daha fazla tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler