ücretsiz logo tasarım
Logo nedir? Sözcük manaı olarak nesep muhaliflığı dilimizde amblem olan, bir meselein, faaliyetin, organizasyonun yapısını, manaını, karakterini sembolize eden şekillerdir. Bir logo tasarımı anlamsal olarak meseleletmenin yahut organizasyonun sütun olarak yaptığı meselei sembolize edebileceği üzere, markanın kendi manaı ile bile sembolleştirilebilir, ayrıca temelı çalışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı mideerik ve anlamlara sahip kabil.
Sorusu sorulduğunda sözcük manaının haricinde, biröte logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasarım esnasında tasarımı meydana getirecek olan şahıs yahut kuruma neyin ve nite aktarıldığı oldukça önemlidir. Diğer taraftan logo tasarım çalışmasını meydana getirecek şahıs yahut kurumun sizi nite anladığı ve logo çalışmanızı nite bileğerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çalışma sizin, meseleletmenizin ve bundan ahir çalışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasarım çalışması” olacaktır.
Logo sadece şekil ve sembol bileğil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin bileğmeseletirilmiş ve düzenlenmiş hali yahut marka midein yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çalışmalara logo bileğil, logotype denilir. Logotype ansızın çok iş meydanı ile faaliyette bulunan şirketler midein daha çok tercih edilebilir. Biricik bir sektörde etkinlik gösteren meseleletmelerin ekseriya logoları bölümü söz gelişi paha. Fakat ansızın aşkın bölüm ile uğraşılıyorsa tüm sektörleri logoda afişlemek imkansızdır.
Logo ne meselee yarar?
İşletmeler midein logo yahut logotype olmazsa olmazlardandır. Her nite markası olmayan bir işletme olmazsa logo yahut logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz mevsim aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile beraberinde gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, ha aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. çarkıt halini düşünmeye çalışın. Markaların logoları olmadan nitekim marka olmaları üzere imkansızdır.
Bu sebeple meseleletmenize kurumsal bir düşünce hazırlayarak yolunuza üstelik adımlarla devam edebilmek yerine “logo tasarım” çalışması ile başlayın.
Logo ideogram, sembol, amblem, ikon üzere bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazısını (logotype) söyleyiş paha. Ticari markaların, kurumların ve ayrıca gâh kişilerin bir görünüşte teşhisnmasını sağlayıcı meselearetlerdir. Tipik bir logo firmaların nüans edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayıcı renk, font, şekil ve görsellerdir.
Sade, zorlamasız anlaşılır, sınırırlanması zorlamasız, olanaklı evetğunca az adetda renkten oluşorospuıdır. Her çmüsavi baskı ve pazarlık tekniği ile problemsiz kullanılabilir olmalı, çok ufak tefek ölçülerde tafsilatlar kaybolmamalı, çok cesim ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçübile ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.
Özgün olmalıdır. Sair şirket evet da ürünlere ilgili logolar ile karışıklığa neden vermemeli, ayrıca çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya cesim ziyan verir.
Logo düşüncemcıyı bileğil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun düşüncemcısı Paul Rand’e göre logoyu üreten düşüncemcıdır fakat oluşturan firmanın kendisidir. İlgili üretimun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin yürekğine mutabık olmalıdır. Başkaca kurumun kendisini nite teşhismladığı ve kurumu yansıtan kavramların neler olduğunu bilmek logonun tasarım aşamasında önemli unsurlardır.
Logo sadeliğinin kenarıdizi lüzum rengi lüzum şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü mevsim dahi sıkıntısızılda lafıcı olmalıdır.
Farklı bir ülkeye ilgili ürün evet da şirket midein logo tasarlanacağı mevsim o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri hakkında bili sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı mevsim simgenin taşıyacağı mana hizmetında bu bili çok önemlidir.